Saltar al contenido

Vicente Juan

Aquest blog personal desitja ser un punt de trobada de totes les meves intervencions dins la xarxa. La meva implicació digital i analògica, segons l’àmbit d’actuació, és dispersa i no sempre és visible el nexe d’unió.

Actualment faig feina al CAMON, plataforma tecnològica dedicada a la cultura més avançada i complementada pel compromís social. També col·laboro com a consultor al grup empresarial Naranjo Viable, preocupat per l’innovació i dedicat a incorporar tots els beneficis de les TICs al conjunt de les empreses. A la discogràfica Magna Records em dedico a tota la comunicació 2.0 dels seus artistes, alguns d’àmbit internacional. I recentment m’han proposat com a professor del Máster en Dirección de Marketing y Comunicación 2.0 de Esuma, Escuela Superior de Marketing.

Anteriorment vaig treballar com a consultor per a Bocity, el primer portal de compres en grup per internet d’Alacant. Responsable de la comunicació 2.0 de l’esdeveniment Lo mejor de la gastronomía, l’esdeveniment estatal més important dedicat a la cultura del menjar i el beure. Gestor de l’identitat digital de Casa Mediterráneo, el punt de trobada dels diferents pobles que compartim el Mediterrani. Alfabetitzador digital a CAMON Cigarreras per ajudar a superar l’escletxa digital. Responsable de projectes de l’agència de publicitat Símbolo Ingenio Creativo. I editor de la xarxa de blogs comercials Hipertextual, dins el blog de Bitelia dedicat al programari, internet i les xarxes socials de la web 2.0.

La meua trajectòria laboral comença a Acció Cultural del País Valencià, com a organitzador d’activitats dedicades a la llengua i la cultura. I es mescla amb la meua activitat a l’Universitat d’Alacant, com a Coordinador d’Universitaris Progressites, dedicats a treballar per una Universitat pública, popular i de qualitat. També a l’Universitat de les Illes Balears com a Secretari fundador d’Universitaris Compromesos, col·lectiu dedicat als estudiants de totes les Illes Balears en general i les Illes Pitiüses en particular. Com a vicepresident del Consell de la Joventut de les Illes Balears, institució pública dedicada al jovent de les Illes Balears. I actualment com a patró de la Fundació Triangle Jove, instrument que uneix al Consell Nacional de la Joventut de Catalunya, el Consell de la Joventut de la Comunitat Valenciana i el propi Consell de la Joventut de les Illes Balears per aconseguir que s’escolti la veu del jovent i treballar al present per un futur molt millor.

Fruit d’aquesta implicació és l’autoria de dos llibres: “Vocabulari pràctic de l’associacionisme” i “Com es fa… per gaudir-ne, associa’t! Guia de participació.”

Buscam al Facebook, trobam al Twitter, i sobretot comparteix.

11 comentarios leave one →
  1. 14 octubre 2009 13:23

    ¡Hola bloguero!
    Hemos visto que te has apuntado al Blog Action Day del 15 de Octubre. ¡Estupendo!
    Te escribo desde Coalición Clima, la plataforma de más de 30 organizaciones del ecologismo, sindicalismo, cooperación al desarrollo, ciencia e investigación, consumidores y grupos sociales diversos que trabajamos juntas para luchar contra el cambio climático. Puedes ver: http://www.coalicionclima.org
    No dudes en contactarnos cuando prepares tu post para Blog Action Day. Abajo tienes mis números de teléfono. También si quieres te puedo poner en contacto con expertos y activistas de las organizaciones miembros de Coalición Clima.
    Si te parece oportuno, sería genial que pudieses incluir en tu blog un enlace a http://www.tictactictac.org para que tus lectores tengan la oportunidad de firmar la petición mundial que se entregará en Copenhague para reclamar un acuerdo climático ambicioso, justo y vinculante.
    Desde Coalición Clima pedimos al Gobierno español que defienda en los procesos de negociación el establecimiento de límites de emisiones obligatorios para los países industrializados, que permitan mediante medidas internas obligatorias la reducción de las emisiones en al menos un 30% para 2020 y de al menos un 80% para el 2050.
    También reclamamos que la financiación de las medidas de adaptación necesarias en los países en desarrollo debe llegar en 2012 hasta al menos el 0,2% del PNB. Esta cantidad será siempre adicional a los compromisos ya adquiridos de ayuda oficial al desarrollo para la legislatura que están cifrados en el 0,7.
    En nuestra página podrás encontrar las 10 peticiones principales que le hacemos a Zapatero.
    También, nos parece importante destacar son los siguientes puntos:
    1. Para concretar su compromiso, ¿no debería ir Zapatero en persona a la Cumbre de Copenhague? Como próximo presidente de turno de la Unión Europea, hay mucha expectativa sobre cómo Zapatero hará el seguimiento inmediato de los resultados de la Cumbre a partir del 1 de Enero. Los siguientes pasos al desarrollo de la Cumbre serán claves, y Zapatero debe tomar decisiones valientes y claras que dejen clara su postura en este tema.
    2. En Nueva York hace dos semanas, Zapatero habló de dedicar el 0,7% del PNB “al cambio climático”, pero hay mucha confusión. ¿Se trataría de dinero adicional, o lo rastrearía España de los presupuestos (ya de por sí estrechos) de cooperación al desarrollo. Hemos visto que el PSOE se ha apuntado al Blog Action Day, así que sería oportuno pedirles que lo aclaren todo en esta ocasión (ver: http://www.psoe.es/ambito/saladeprensa/pressnotes/index.do?action=View&id=399014)
    3. La última sesión de negociación antes de la Cumbre de Copenhague tendrá lugar del 2 al 6 de noviembre en…¡Barcelona! Esta reunión, que en cierta medida está vista como la última oportunidad para lograr un buen acuerdo, pone a la sociedad civil en nuestro país en un lugar central. De Barcelona debe salir un compromiso sobre financiación y adicionalidad que es la única forma de desbloquear el acuerdo de Copenhague. Sin Barcelona no habrá acuerdo en Copenhague, o éste será muy débil. No cualquier acuerdo será bueno. Debe ser ambicioso y que no prime el mínimo común denominador más débil respecto a reducción de emisiones. Los cientos de negociadores que se reunirán en Barcelona tienen que oírnos; contamos contigo para que hagas ruido tú también desde tu blog.
    4. También el 24 de octubre es Día de Acción sobre el cambio climático; en la web de http://www.350.org, puedes encontrar información sobre las convocatorias del 24 Octubre; como verás también hay muchas en España (sería estupendo si pudieses darles visibilidad desde tu blog en torno al 24 de octubre).
    Confío en que no te moleste que te escribamos directamente. Espero que sigamos en contacto.
    Un abrazo,
    Maricarmen Pérez
    Secretaría Técnica
    Coalición Clima
    http://www.coalicionclima.org
    http://www.tictactictac.org
    Tel: 915448681

  2. 10 marzo 2010 10:09

    Hola Vicente, soy Jessica (la que va los domingos a ver como montáis). Acabo de ver el correo que me mandasteis(ese correo no lo uso nada), de verdad muchísimas gracias por todo!
    Estoy apuntada al curso, así que esta tarde iré por allí, porque nos han cambiado a los de las 19h allí.
    Nos vemos, un abrazo enorme!
    Por cierto esto del blog no se mucho de que va eh jaja, lo mismo este mensaje no te llega ni a ti… :)

  3. 24 junio 2010 12:39

    HOLA VICENTE,
    VULL DEMANARTE, PER FAVOR, SI EM POTS DONAR EL CORREU D’EUPV A MUTXAMEL (L’ALACANTÍ) O EN EL SEU CAS, SI POTS, FER-LI ARRIBAR A D’ELLS AQUEST MISSATE PER A PUBLICARLO AL BLOG D’EU – Mutxamel.

    MOLTES GRÀCIES I ÀNIM AMB LA LLUÏTA, QUE ARA MOS FA MÈS FALTA QUE MAI.

    UN FORT ABRAÇ,
    PERE

    Estimades amigues d’EUPV Mutxamel, m’ha fet molta gràcia i il.lusió trobarme aquest blog de forma casual al google.
    M’alegrat molt de saber que encara n’hi ha aires nous al poble, un poble on sempe hi han habut moltes dificultats per deixarse airetjar i ventilar. Un poble, Mutxamel, on mès be ens fa falta una polseguera per poder menetjar i airetjar una miqueta el ranci inmovilisme que sempre l’ha carcteritzat.
    Be, menys rotllo, nomès aixó, que volia agraïr-vos per la necsària iniciativa i animarvos a donarli continuitat, que es sempre el mès difícil…
    Jo soc de Mutxamel (fill del poble!!) pero visc fora, “a l’auto-exili” desde fa ja uns 21 anys, pero continue anant prou per allà (familia, amics, …) encara que mès per Sant Joan.

    Au! Els meus millors dessitjos en tot el camí que queda per davant.
    Salut, paciència i i.lusió amb la lluïta.
    Un abraçada,
    Pere

    El meu correu: pere@nodo50.org

Trackbacks

  1. La realidad aumentada, en CAMON « Vicente Juan
  2. Bloggers Alacantins « Vicente Juan
  3. Menorca i Eivissa, Eivissa i Menorca, culs remena « Vicente Juan
  4. Una nit qualsevol « Vicente Juan
  5. Salvador Espriu i Sepharad « Vicente Juan
  6. 25è aniversari del Consell de la Joventut de les Illes Balears « Vicente Juan
  7. Vestits del Rocky Horror Picture Show | Vicente Juan
  8. El Pincel de Laura

Deja un comentario

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

Seguir

Recibe cada nueva publicación en tu buzón de correo electrónico.

%d personas les gusta esto: