Skip to content

Picardiano demente

23 agosto 2008

És molt possible que la propera setmana no pugui actualitzar aquest Fotolog com jo voldria😦 És ben segur que, a més, hauré de limitar les meves aportacions a Bitelia.com i LaDemocracia.es. Tampoc podré afegir les possibles notícies que afectin a la Universitat d’Alacant, on falta només una setmana per a començar els exàmens de setembre. Haure de limitar, però només una mica, la meva participació política dins Esquerra Unida de l’Alacantí. La millora progressiva del meu blog personal haurà d’esperar una setmana.

El motiu, molts ho haureu endevinat, és la meva anada a Eivissa per a disfrutar una setmana completa amb tota la meva familia. Una setmana plena de visites, molta alegria i farts de menjar i postres casolans. Eivissa si que és la millor terreta del món.

La imatge es correspon amb el meu perfil públic al Fòrum Jl-Picard. Aquesta comunitat cobreix tota la curiositat i les necessitats dels joves que ens agrada la informàtica. Tracta sobre programari i maquinari, videojocs, jocs de rol, llibres i còmics,… El fòrum és molt dinàmic i sempre hi trobaràs una ajuda i l’adreça online que necessitaves.

Per haver publicat el meu 666è missatge, el meu avatar de vaca fou certicat com a Picardiano demente. Jl-Picard és una comunitat oberta als més novells i, a la vegada, als que més en saben i es mouen.

El que sento més és no poder participar aquest diumenge, amb els meus companys de Sant Vicent del Raspeig, a l’excursió al Savinar que han programat per les 18h de la tarda. Les màquines, amb el permís de l’Ajuntament, ja estan destruint el darrer entorn natural que queda en el poble.

Imatge publicada al Fotolog de Vicente Juan.

No comments yet

Responder

