Skip to content

Marta Carrió Palou

9 mayo 2009

Hem vaig fixar en ella fa un grapat d’anys, quan jo ja era President del Consell d’Estudiants (Cd’E) de la Universitat de les Illes Balears (UIB). Ella era una vergonyosa estudiant de primer curs de Psicologia, però ja participava dins la Junta d’Alumnes de Psicologia. Després d’uns minuts d’observació vaig comentar als meus companys: aquesta al·lota té un potencial enorme, en un futur molt proper l’hem de convèncer per a fer grans coses.

Poc temps més tard va ser la meva proposta, personal i unilateral, per ocupar la Tresoreria del Cd’E quan es va acabar la meva presidència. No va tardar un any en agafar la responsabilitat de Presidenta, quan jo ja havia decidit partir cap a la Península. Ella mateixa es va incorporar al Consell de la Joventut de les Illes Balears (CJIB), i ara ja ocupa la VicePresidència. Ses Illes es queden petites, i ara també viatja cada setmana a Madrid per a estirar les orelles al Consejo de la Juventud de España (CJE). Mentrestant, ja és Llicenciada en Psicologia.

Però fins fa mig any… no ens coneixíem. Totes les nostres converses només eren preguntes telefòniques. Per la seva part, dubtes per a superar la burocràcia universitària i aconseguir el que vols. Per la meva part, dubtes per a saber més del què passava a la meva estimada Universitat. I ara… les preguntes s’han acabat.

És Marta qui marca el què, el com, el on i el qui, és ella qui mana, qui marca el vot, qui tria i qui decideix. Sóc jo qui demano què votar, què hi ha què fer, on hi ha que anar i què hi ha què dir. No és sometiment, i tampoc submissió, és l’exagerat respecte, l’absoluta confiança i l’admiració entre tots dos.

Imatge publicada al Fotolog.

Responder

