Skip to content

La mateixa moneda

15 junio 2009

Coordinadors de Joves dEsquerra Unida dAlacant i el País Valencià

Tu obres el debat, jo el tanco. Tu hem discuteixes, jo t’aixeco la veu. Tu puges el volum, jo et crido. Jo et critico, tu hem faltes. Tu et defenses, jo t’ataco. Tu t’expliques, jo et desfaig l’argument. Tu t’oposes, jo et rebutjo. Jo crec amb tu, i tu creus amb jo.

Militam a la mateixa organització, compartim els mateixos objectius, practicam les mateixes prioritats, seguim la mateixa línea d’actuació, tots dos pertanyem i lluitam per la classe treballadora, i volem el mateix i el millor per a tots els territoris, començant pel País Valencià. I els joves? Nosaltres i els nostres companys que ens envolten sóm els Joves.

Imatge publicada al Fotolog.

Responder

