Skip to content

De CAMON a Eivissa

16 junio 2009

De CAMON a Eivissa

Ser membre de ple dret de la classe treballadora requereix fer feina cada dia una jornada completa, i sumar-hi un fart d’hores extres. El millor de la meva feina és, sense dubte, l’equip de joves que m’envolta. Després d’un any de feina junts hem demostrat que som professionals i, a més, que som bons.

Els propers 15 dies abandonaré la Península per a fer el bot fins l’illa d’Eivissa. La familia m’espera amb els braços oberts. Jo espero malcriar al meus fiolets. Els millors amics, eivissencs, que vaig conèixer a Mallorca, ja programam quanta festa i on la farem.

Però la meva activitat habitual no s’aturarà. El 25 i 26 de juny es celebra a Eivissa (Santa Eulària del Riu) el II Congreso sobre Metaversos Web 3D y Redes Sociales en Mundos Virtuales. I dins Eivissa pel Canvi continua la meva militància implicada.

Imatge publicada al Fotolog.

7 comentarios leave one →
  1. María Bártulos permalink
    16 junio 2009 16:04

    Ara a gaudir amb els teus amics, que estic segura que t´enyoren molt, i no treballes més que has d´anar de festa!! una abraçada

  2. 16 junio 2009 17:33

    🙂

    Descansa, que t’ho has guanyat, perque ets profesional i ets bo, com els que tenim la sort de feinar amb tu.

    cuidarem el fort camon en la teva abséncia. Ara, a la festa

    DANI SIMÓN

  3. 16 junio 2009 17:52

    Descansar? Descansar! Ha, ha, ha! Estic encadenat a internet pel mòdem USB de Simyo.

    De moment el que més maldecaps hem dona és la punyetera Declaració de Renta. Però aconseguiré vènçer als paperots i al paperum, a Eivissa i a la Península.

    Necessito anar a la platja, però jo visco al camp. Alguna cosa apanyaré.

Trackbacks

  1. Bitacoras.com
  2. tuCAMON obert també a l’estiu « Vicente Juan
  3. Flaó eivissenc « Vicente Juan
  4. Sempre connectat « Vicente Juan

Responder

