Skip to content

Eivissa amb familia, amigues i menjar

4 agosto 2009

Eivissa amb familia, amigues i menjar

Aprofito la meua darrera setmana oficial de vacances per tornar a la meua estimada millor terra del món, Eivissa. A més coincideix amb les Festes de la Terra, i les Festes de Santa Maria, les festes patronals més importants de Formentera, d’Eivissa, i de Vila.

A Eivissa m’espera la familia. Les persones que més m’estim i més estimo, les que hem cuiden i es preocupen per jo tant com jo per elles i ells. A l’illa també m’espera bon menjar, un fart de bons plats de carn i postres casolans. L’excusa és la meua visita, però qualsevol excusa es bona per fer-se un bon fart de boníssim menjar.

I també m’hi esperen les millors amigues, i els millors amics. Tota aquesta bona gent que, a pesar de separar els nostres camins fora de l’illa, encara que passin els anys i només ens veiem de visita i de vacances, continuen essent es millors amics perquè uns estam pendents dels altres tot l’any.

Imatge publicada al Fotolog.

Responder

