Skip to content

Estam al teu costat ahir, sobretot avui, i també demà

23 agosto 2009

Moros i Cristians Raspeig

Tenc el bon costum de només publicar les fotografies on jo hi surto bé. A més, sempre que és possible, selecciono on estic acompanyat exclusivament per les meues hermoses amigues. Però avui es mereix una excepció. Avui ha fallat el cos, ens ha deixat, la mare d’un gran amic i encara millor persona. L’enfermetat a vençut, i s’ha emportat a una jove dona que tampoc s’ho mereixia.

La imatge mostra a un tot un personatge santvicenter, un home irrepetible per sort dels seus vesins. Un home que viu dins la poesia, que la creació de tot tipus de cultura és la seua principal habilitat innata. Un home que m’ha obert totes les portes de Sant Vicent del Raspeig i, fins i tot, m’ha embolicat ben dins de les Grans Festes de Moros i Cristians. Imagina’t si és important per jo que fou ell qui… hem va presentar aquest racó digital que és el Fotolog: la meua primera passa dins la Web 2.0.

Amic meu, ja ho saps però estam al teu costat ahir, sobretot avui, i també demà. Una abraçada fortíssima!

Imatge publicada al Fotolog.

Responder

