Skip to content

PortAventura mola

31 agosto 2009

PortAventura mola

Com ja vaig anunciar pel meu Twitter, aquest cap de setmana l’he passat amb uns bons amics a Tarragona, Vila-Seca, al parc d’atraccions PortAventura. Férem el viatge amb autocaravana, molt més cómoda del que jo creia. I ens acompanyaren una parella més, David i Marián, dos vesins de Sant Vicent del Raspeig molt, moltíssim, aficionats als jocs de taula.

No férem fotografies disfrutant de les atraccions, perquè la velocitat era exagerada, teníem por a perdre la càmera, i és ben segur que haurien sortit com a mínim mogudes🙂 Aprofitàrem molt bé el dia, i ens poguerem pujar a totes les atraccions considerades les més emocionants: Hurakan Condor (México)), Stampida i Tren en la mina (Far West), Tutuki Splash (Polynesia), Furius Baco (Mediterrània) i, per acabar el dia, el famossíssim Dragon Khan (Xina). A més de les atraccions també hi havia diferents espectacles tot el dia, amb actors i efectes especials. I per acabar, just abans de mitjanit, FiestAventura al llac de la Mediterrània.

Recomano anar a PortAventura, és molt i molt divertit. Espero, el més prompte possible, provar una tal Terra Mítica que cau per aquí prop (Benidorm). Però el que m’han recomanat, ara que ja anat a PortAventura, és el parc d’atraccions de la Warner, a Madrid, ambientat amb els superherois de DC Cómics (Batman i Superman). Hem vols acompanyar?

Imatge publicada al Fotolog.

5 comentarios leave one →
  1. 2 septiembre 2009 11:06

    A mi m’encanta Port Aventura, a la mínima que hi puc vaig, i com als teus amics m’agraden moltíssim els jocs de taula, tinc al meu company fregit ;P. Pel comentari veig que vàreu aprofitar molt.

    Salutacions:)

Trackbacks

  1. Bitacoras.com
  2. Desdijunar és fonamental « Vicente Juan
  3. Amunt i avall « Vicente Juan
  4. Viatjant per la Península « Vicente Juan

Responder

