Skip to content

No és el lloc, és la gent

10 septiembre 2009

Irene García i Vicente Juan

Aquest cap de setmana ha set ben complet, i molt divertit. Segons si la feina es complica més o menys a tuCAMON, a partir de les 22h (o les 23h, o la 1h), VicenteJuan de dia es converteix a VicenteJuan de nit. El lloc condiciona la companyia, però qui fa una nit memorable o no són tots els qui t’acompanyen, no el lloc. No estic amb la mateixa gent, ni faig les mateixes coses, a Sant Vicent del Raspeig, a Mutxamel o a la capital provincial i provinciana d’Alacant. Però a tots aquests llocs, i alguns altres, m’acompanyen els qui jo considero els meus bons i divertits amics, amb els qui estic més tranquil i còmode a la vegada.

Aquestes setmanes hem rebut la tornada d’Irene García, professional del Reiki, i dona alliberada que ha descobert un nou món d’experiències que esperen ser experimentades. Una feliç visita que esperam es repeteixi més sovent.

Imatge publicada al Fotolog.

Responder

