Skip to content

Croissant de xocolata

16 octubre 2009

Croissant xocolata

He intentat fer règim: reduir de forma controlada la meua masa corporal, y minvar el diàmetre de la panxa i el cul sobretot. Però ni la pressió de l’estiu, que ja s’ha acabat, han aconseguit que hem prengués seriosament complir una dieta moderada.

Qui són els culpables? El primer, principal i casi únic, és la meua falta de voluntat. Ser molt caperrut no és suficient per a resistir-se a menjar porqueries. Però el dia a dia també està ple de temptacions, com aquest croissant de xocolata que dia si, i dia no, m’ofereixen per degustar a la feina. Els meus companys pensen en jo, però per dolent. Ells hem diuen que estic prim, i m’ofereixen tot tipus de dolços per calmar la gola mentres berenam.

Imatge publicada al Fotolog.

Responder

