Skip to content

Spaguetti Carbonara

23 diciembre 2009

Spaguetti Carbonara

Quan vaig a un restaurant, a qualsevol, no tenc costum de demanar un plat senzill. És a dir, si jo mateix tenc costum de cuinar el plat, quan vaig a menjar fora casa prefereixo demanar un menjar diferent.

La fotografia mostra un plat de spaguetti carbonara. Un plat senzill i habitual que vaig demanar a un restaurant de Madrid. Era un primer plat i… hem va fer gola i el vaig demanar. Menjar és disfrutar, i sempre demano el primer plat que atrau la meua atenció, la primera proposta que atura la meua lectura de la carta.

Els spaguetti carborana són un senzill plat per cuinar. Els spaguetti com a pasta principal, bocins de bacon i tot regat amb nata. Altres hi posen crema de llet, ho combinen amb pebrera o hi afegeixen altres acompanyaments. Tu mateix, tu ets qui prepares i cuines el plat. Bon profit!

Fotografia publicada al Fotolog.

Responder

