Skip to content

Calzone

10 enero 2010

Calzone

Una pizza Calzone és una pizza embolicada, dobletada. No entenc el gust, l’interés que desperta. Trobo que només es diferencia per la presentació, res més. Es conserva més temps calenta, i cou millor? No ho crec perquè les pizzes van del microones al plat, i del plat a la panxa en pocs minuts.

Tanmateix un dels meus companys, jo no, la va demanar al restaurant italià on anàrem. I jo, per la bona costum que tenc, la vaig retratar amb aquesta fotografia. Poster hauria d’haver esperat a que la obrís, per veure que el seu interior és el mateix que una pizza normal però doblegada.

Per altra banda, i això ja és un bonus, Calzone és també el sobrenom d’un dels protagonistes (no el principal) de la pel·lícula espanyola Celda 211. Una coproducció de Tele5 i Canal+, que ha rebut un fart de nominacions als Goya (els Óscars espanyols). A jo hem va agradar.

Fotografia publicada al Fotolog.

No comments yet

Responder

