Skip to content

Gambes amb alls

22 junio 2010
tags:

Gambes amb alls

Segons el restaurant on vaig, les gambes amb alls es serveixen com una entrada o com el plat fort del menjar. Pel seu elevat preu, respecte a altres plats, sempre en serveixen en poca quantitat. Segons el criteri de l’amo, segons la quantitat i el seu preu final, es considera una entrada o el plat principal.

Per jo el criteri és la quantitat. Si no m’omple, és una entrada. I si tot sol, aquest plat hem deixa satisfet, és el plat fort del dinar (o del sopar).

M’encanten les gambes. Probablement és el marisc que més m’agrada. Però tenc pendent tastar la llagosta, que encara no he fet, i les ostres, que tampoc he tengut l’oportunitat, per a poder afirmar-ho amb més seguretat.

Fotografia publicada al Fotolog

One Comment leave one →

Trackbacks

  1. Bitacoras.com

Responder

