Skip to content

Ara fa un any

5 julio 2010

Ara fa un any

Un any sencer separen les dues fotografies. El personatge que hi apareix és el mateix, vestit amb la seua camiseta preferida, amb barba d’uns quants dies i el cabell més o menys llarguet. A més a més, qui fa la fotografia és la mateixa persona: una de les meues millors amigues, que no és ni mallorquina ni espanyola.

Però entre totes dues fotografies també s’hi poden veure algunes diferències. L’anterior, la de fa un any, està feta a Bruges (Flandes, el nord de Bèlgica). La d’avui es va fer a la meua penúltima visita a Mallorca, devora el Teatre Principal de Palma.

Ara fa un any començava una nova etapa, feia un bot considerable en el meu viatge cap a Ítaca. Vaig deixar de compartir habitatge per a independitzar-me, i fer-me càrrec jo solet de la meua casa a Alacant i de totes les factures. He decidit tornar a Mallorca, perquè la feina a fer-hi no s’acaba mai, i m’han rebut amb els braços oberts. He descobert que m’encanta la ciutat de Madrid, i sempre que puc intento escaparm’hi. He abandonat dins una capsa, definitivament, la televisió. I el més important, he aprés a compartir el meu temps fent sempre les coses que m’agraden, amb la gent que més m’agrada.

Fotografia publicada al Fotolog.

3 comentarios leave one →
  1. 5 julio 2010 16:28

    Un resum interessant d’un any arrere al moment actual. Que vagi bé també en endavant.

Trackbacks

  1. Ara fa un any | rssPais.com
  2. Bitacoras.com

Responder

