Skip to content

Santa Gertrudis de Fruitera

22 julio 2010
tags: ,

Santa Gertrudis de Fruitera

Santa Gertrudis de Fruitera és el poble que està just enmig d’Eivissa. Pertany al municipi de Santa Eulària del Riu, i és un dels poquets pobles de l’illa que no es toca amb la mar.

Santa Gertrudis de Fruitera destaca per ser un poble ben petit i sobretot molt tranquil. El centre de la ciutat és ple de bars i restaurants, per on gira tota l’activitat. Particularment el poble és consegut pels seus entrepans, el seu ambient per a poder disfrutar dels millors entrepans.

Per jo, Santa Gestrudis de Fruitera és el poble de la meua infantesa. És aquest el poble on jo vaig estudiar la EGB (ara es diu Primària). La vaig començar a les Escoles Velles, i la vaig acabar al nou col·legi, on vaig ser la promoció que el va estrenar.

Fotografia publicada al Fotolog.

One Comment leave one →

Trackbacks

  1. Bitacoras.com

Responder

