Skip to content

Escuela de Verano CANAE

1 agosto 2010

Escuela de Verano CANAE

CANAE, la Confederación Estatal de Asociaciones de Estudiantes ha organitzat la seua VIII Escuela de Verano a la ciutat imperial de Toledo, a Castella la Manxa. Tota una setmana amb tallers de formació, pel matí i per la tarda, amb diferents dinàmiques de grup per la nit, i el millor ambient per apendre moltíssim i passar-ho igual de bé.

Els tallers de formació mesclaven sessions teòriques i pràctiques, i tractaven temàtiques com l’oratòria, l’atenció dels primers auxilis, els models de participació a les universitats, la presentació i justificació de projectes,…

Sense motiu, a jo hem demanaren si podia participar com a professor, no com alumne. M’oferiren donar el seminari Comunicació 2.0 per associacions, perquè els participants desitjaven conèixer i dominar les noves ferramentes. Ja els hi vaig intentar explicar que jo en sabia ben poc, però ells insistiren. Tot i això, l’experiència fou molt bona, i fins i tot m’aplaudiren al final!

Fotografia publicada al Fotolog.

Responder

